แสดงข้อมูลการตีพิมพ์
นักวิจัย ประภาพร ยางประยงค์
ชื่อบทความ Marketing Mix Factors Influencing the Purchase Decisions of Crude Palm Oil Powder of Livestock Farmers in Suphanburi, Thailand.
ตีพิมพ์ใน วารสารวิชาการระดับนานาชาติ
ชื่อวารสาร/ชื่อการประชุมวิชาการ Journal of Management in Business, Healthcare, and Education. Vol.1(1), No.10, 1-11.
ปีที่ 1
ฉบับที่ 1
วัน/เดือน/ปี (ที่ตีพิมพ์) 15 ธ.ค. 2564
หน้าที่ 1-11
ลักษณะบทความ
ไฟล์บทความ(ถ้ามี) [ Download ]
จำนวนการอ่าน
Best Screen Resolution 1024x768 pixel and Text Size as Medium

Copyright 2012 All Rights Reserved | Power by IRD.SKRU