ข้อมูลส่วนตัว

ชื่อ - สกุล ดร.อุรารัตน์ ปานรอด
เชื่อชาติ ไทย
ตำแหน่ง อาจารย์
หน่วยงาน คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์
อีเมล์ xxx@xxx.com
ที่อยู่ 132/9 ต.ขุนทะเล อ.เมืองสุราษฎร์ธานี จ.สุราษฎร์ธานี
เบอร์ติดต่อ 074

งานวิจัย

  • อุรารัตน์ ปานรอด. (2564). การวิเคราะห์อัตถภาคของบทคัดย่อภาษาอังกฤษของบทความทางวิชาการสาขาภาษาศาสตร์ประยุกต์. ได้รับทุนสนับสนุนจากงบวิจัยคณะ (เงินบำรุงการศึกษา).
  • ผลงานตีพิมพ์เผยแพร่

  • urarat panrod . (2017) . Learning Strategies by EFL Students with Different Learning Styles: Implication for Learning and Teaching . Proceeding of The International Conference on Language, Education, and Innovation 2017 (ICLEI 2017) , 4
  • urarat panrod . (2018) . Relationships between Students’ Learning Style and Their Academic Achievement for English Courses . Proceeding of the International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education 2018 (ICLICI 2018) , 5
  • urarat panrod . (2020) . Motivation in Language Learning: How to Succeed in Keeping EFL Learners Motivated? . Penang International Conference on Multi-Disciplinary Research (PICM 2019) , 156 - 163
  • urarat panrod . (2020) . How to Build 21st Century Students for Careers in Hospitality and Tourism: A Combination of Gamification and Task-based Learning . The 6th Tourism and Hospitality International Conference (THIC 2019) , 1 - 7
  • urarat panrod . (2020) . Using M-learning to Enhance EFL Students’ English Language Skills . International Journal of Advanced Research in Technology and Innovation , (2)4 , 29-36
  • urarat panrod . (2020) . Using M-learning for EFL Students with Different Learning Styles in Language Learning . International Journal of Advanced Research in Education and Society , (2)3 , 19-26
  • urarat panrod . (2020) . Understanding the Implications of Online Learning for EFL Students with Different Learning Styles . INTERNATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT, EDUCATION, SOCIALSCIENCES AND INNOVATION (ICMESSI 2020) , 210
  • urarat panrod . (2020) . The Use of Technology for Motivating EFL Students in the 21st Century . 2nd Penang International Conference on Economics, Society and Technology (PICEST2020) , -
  • อุรารัตน์ ปานรอด . (2567) . ผลการจัดกิจกรรมเสริมหลักสูตร เรื่อง “มหัศจรรย์หัวเขา” โดยใช้การจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิค เอส ที เอ ดี ร่วมกับเกมกระดานที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1. วารสารมนุษย์ศาสตร์และสังคมศาสตร์ . วารสารมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยนครพนม , (14)1 , 351-362 . https://so03.tci-thaijo.org/index.php/npuj/article/view/273555/183087
  • บริการวิชาการที่ทำ

    ปีงบประมาณ ชื่อโครงการ งบประมาณ

    การจดทรัพย์สินทางปัญญา

    วันที่ประกาศ ผลงาน/สิ่งประดิษฐ์ ประเภท