ผลงานตีพิมพ์เผยแพร่
urarat panrod
.
(2017) .
Learning Strategies by EFL Students with Different Learning Styles: Implication for Learning and Teaching .
Proceeding of The International Conference on Language, Education, and Innovation 2017 (ICLEI 2017) ,
4
urarat panrod
.
(2018) .
Relationships between Students Learning Style and Their Academic Achievement for English Courses .
Proceeding of the International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education 2018 (ICLICI 2018) ,
5
urarat panrod
.
(2020) .
Motivation in Language Learning: How to Succeed in Keeping EFL Learners Motivated? .
Penang International Conference on Multi-Disciplinary Research (PICM 2019) ,
156 - 163
urarat panrod
.
(2020) .
How to Build 21st Century Students for Careers in Hospitality and Tourism: A Combination of Gamification and Task-based Learning .
The 6th Tourism and Hospitality International Conference (THIC 2019) ,
1 - 7
urarat panrod
.
(2020) .
Using M-learning to Enhance EFL Students English Language
Skills .
International Journal of Advanced Research in Technology and Innovation
, (2)4 ,
29-36
urarat panrod
.
(2020) .
Using M-learning for EFL Students with Different Learning
Styles in Language Learning .
International Journal of Advanced Research in Education and Society
, (2)3 ,
19-26
urarat panrod
.
(2020) .
Understanding the Implications of Online Learning for EFL Students with Different Learning Styles .
INTERNATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT, EDUCATION, SOCIALSCIENCES AND INNOVATION (ICMESSI 2020) ,
210
urarat panrod
.
(2020) .
The Use of Technology for Motivating EFL Students in the 21st Century .
2nd Penang International Conference on Economics, Society and Technology (PICEST2020) ,
-
อุรารัตน์ ปานรอด .
(2567) .
ผลการจัดกิจกรรมเสริมหลักสูตร เรื่อง มหัศจรรย์หัวเขา โดยใช้การจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิค เอส ที เอ ดี ร่วมกับเกมกระดานที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1. วารสารมนุษย์ศาสตร์และสังคมศาสตร์ .
วารสารมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยนครพนม , (14)1 ,
351-362 . https://so03.tci-thaijo.org/index.php/npuj/article/view/273555/183087