| ชื่อบทความ | ความคิดเห็นของผู้รับบริการที่มีต่อการให้บริการขององค์การบริหารส่วนตำบลสะท้อน จังหวัดสงขลา ประจำปีงบประมาณ พ.ศ.2562 |
|---|---|
| ประเภทการตีพิมพ์ | วารสารวิชาการระดับชาติ |
| ชื่องานประชุมวิชาการ/วารสาร | วารสารการวิจัยกาสะลองคำ |
| ผู้แต่ง |
วิศรุตา ทองแกมแก้ว |
| วันที่ตีพิมพ์/นำเสนอ | 1 ม.ค. 2563 |
| ปีที่ | 14 |
| ฉบับที่ | 1 |
| หมายเลขหน้า | 15-29 |
| ลักษณะบทความ | |
| Abstract | The purpose of the study was to study the level of opinion of client towards serviceofSathonSub-District Administration Organization,SongkhlaProvinceinfiscalyear 2019. The quantitative design was used in this study. Questionnaires were filled out by 400 respondents who received service in 4 divisions, include the 1) education division 2) revenue & taxation division 3) community development & social welfare division and 4) environment & sanitation division, and the samples were selected by disproportional stratified random sampling, quota sampling, and purposive sampling procedures. The 5-rating scale questionnaires were used to collect data. These questionnaires were tested for reliability before using (α =0.72-0.79). The data collected were computed and analyzed via frequency, percentage, and mean. The results of the study revealed that the overall level of opinion was at the highest level (X=4.73). When considering each division, the education division was at the highest level (X=4.77), followed by the revenue & taxation division (X=4.73), and the community development & social welfare division and environment & sanitation division were at the equal average (X=4.71) respectively. However, the level of opinion in four divisions were at the highest level. Keywords: Opinion, Client, Sub-District Administration Organization |