รายละเอียดข้อมูลการตีพิมพ์เผยแพร่

ชื่อบทความ ความคิดเห็นของผู้รับบริการที่มีต่อการให้บริการขององค์การบริหารส่วนตำบลสะท้อน จังหวัดสงขลา ประจำปีงบประมาณ พ.ศ.2562
ประเภทการตีพิมพ์ วารสารวิชาการระดับชาติ
ชื่องานประชุมวิชาการ/วารสาร วารสารการวิจัยกาสะลองคำ
ผู้แต่ง วิศรุตา ทองแกมแก้ว
วันที่ตีพิมพ์/นำเสนอ 1 ม.ค. 2563
ปีที่ 14
ฉบับที่ 1
หมายเลขหน้า 15-29
ลักษณะบทความ
Abstract The purpose of the study was to study the level of opinion of client towards
serviceofSathonSub-District Administration Organization,SongkhlaProvinceinfiscalyear
2019. The quantitative design was used in this study. Questionnaires were filled out by
400 respondents who received service in 4 divisions, include the 1) education division
2) revenue & taxation division 3) community development & social welfare division and
4) environment & sanitation division, and the samples were selected by disproportional
stratified random sampling, quota sampling, and purposive sampling procedures. The
5-rating scale questionnaires were used to collect data. These questionnaires were
tested for reliability before using (α =0.72-0.79). The data collected were computed and
analyzed via frequency, percentage, and mean. The results of the study revealed that
the overall level of opinion was at the highest level (X=4.73). When considering each
division, the education division was at the highest level (X=4.77), followed by the
revenue & taxation division (X=4.73), and the community development & social welfare
division and environment & sanitation division were at the equal average (X=4.71)
respectively. However, the level of opinion in four divisions were at the highest level.
Keywords: Opinion, Client, Sub-District Administration Organization