รายละเอียดข้อมูลการตีพิมพ์เผยแพร่

ชื่อบทความ ความคิดเห็นของผู้รับบริการที่มีต่อการให้บริการขององค์การบริหารส่วนตำบลสะท้อน จังหวัดสงขลา ประจำปีงบประมาณ พ.ศ.2562
ประเภทการตีพิมพ์ วารสารวิชาการระดับชาติ
ชื่องานประชุมวิชาการ/วารสาร ความคิดเห็นของผู้รับบริการที่มีต่อการให้บริการขององค์การบริหารส่วนตำบลสะท้อน จังหวัดสงขลา ประจำปีงบประมาณ พ.ศ.2562
ผู้แต่ง บุณิกา จันทร์เกตุ
วันที่ตีพิมพ์/นำเสนอ 1 ม.ค. 2563
ปีที่ 14
ฉบับที่ 1
หมายเลขหน้า 15 - 29
ลักษณะบทความ บทความวิจัยหรือบทความวิชาการที่ตีพิมพ์ในวารสารวิชาการที่ปรากฏในฐานข้อมูล TCI กลุ่มที่ 2
Abstract The purpose of the study was to study the level of opinion of client towards service of Sathon Sub-District Administration Organization, Songkhla Province in fiscal year 2019. The quantitative design was used in this study. Questionnaires were filled out by 400 respondents who received service in 4 divisions, include the 1) education division 2) revenue & taxation division 3) community development & social welfare division and 4) environment & sanitation division, and the samples were selected by disproportional stratified random sampling, quota sampling, and purposive sampling procedures. The 5-rating scale questionnaires were used to collect data. These questionnaires were tested for reliability before using (α=0.72-0.79). The data collected were computed and analyzed via frequency, percentage, and mean. The results of the study revealed that the level of opinion of client towards service of Sathon Sub-District Administration Organization, Songkhla Province in fiscal year 2019 was at the highest level (x ̅=4.73). When considering each division, the education division was at the highest level (x ̅=4.77), followed by the revenue & taxation division (x ̅=4.73), and the community development & social welfare division and environment & sanitation division were at the equal average (x ̅=4.71) respectively. However, the level of opinion in four divisions were at the highest level.
.Keywords : Opinion, Client, Sub-District Administration Organization